Tema: Re: pirkimas iš tuktuk.lt
Autorius: pjezo
Data: 2010-07-20 16:01:23
:)
netingint galima visa pragaro masina pabandyt uzsukt tam pardavejui...
1. Ieskom Nokia atstovo, informuojam apie neteiseta prekes zenklo naudojima, siulom ginti Nokia prekes zenklo teises.Kad efektyviau butu- galima kreiptis ne tik i LT atstovus.
2. Kreipiames i policija kad pardavejas X sukciavimo budu neteisetai uzvalde suma Y, kadangi is anksto zinodamas pateike suklastota gamini kaip tikra. (policija matomai bandys atsifutbolinti, bet imanoma spustelt).
3. CPK nustatyta tvarka kreipiames i teisma-reikalaujam grazinti sumoketa suma X nes sandoris buvo sudarytas apgaules budu.
4. Informuojame VMI apie galimai neteiseta veika- baisiai abejoju ar bus sumoketi mokesciai, nes matomai pelnas buvo.
5. Suzinojus kokiu budu tas pardavejas gauna prekes- kreipiames i muitine ir informuojame kad X vykdo neteiseta veika- iveza is treciu saliu i LT zinomai suklastotus gaminius, naudojasi neteisetai firmos X vardu.

Zodziu tereikia siek tiek ziniu ir laiko- ir galima taip graziai pasaldinti gyvenima tam pardavejui....