Tema: Re: pirkimas iš tuktuk.lt
Autorius: Dariksas
Data: 2010-07-19 12:26:30
tavo pavyzdys netinka, nes kai perki is tuktuko, pinigus pervedi ne kokiam
GNT tiekejui tiesiogiai, o tuktukui, t.y. kazkokiam uab'ui, kuris veikla
vykdo tame tuktuke ir kurio duomenys privalo buti ten nurodyti kontaktuose.
jei as ateisiu i akropoli ir man saskaita israsys akropolis o ne kokia batu
parduotuves uab, tai irgi pretenzijas galeciau reiksti akropoliui, t.y.
pardavejui, kuris israse man saskaita ir pardave preke.