Tema: Re: Durnas klausimas
Autorius: Arvis
Data: 2010-07-18 16:02:33
> Taigi, klausimas: jaunikaicio pasakymas "skambinu i prokuratura" gali turet kokios kors prasmes ar vargiai...? Nu nes mano, kaip menkai susiduriancio su prokuraturom ir kitokiais teisininkais nuomone – gali skambyt nors ir 100 metu, jiems ne skambyt reikia, o rashyt .Mano nuomone, jaunikaitis buvo arba imones turincios atitinkama licenzija savininkas, ieshkantis chaltureliu, arba apskritai sukcius, "jamantis frajerį na ispūg", su viltim gauti koki nors keliu shimtu Lt dydzhio "kyshi".
> Gal turetumete kokiu komentaru ta tema...?

Prokuratūra čia lygiai tiek pat įtakos turės, kaip ir gimdymo namai, nebent "nukasi" kokį tarkontinentinį ryšių ar elektros kabelį beigi dujotiekį.
Norint kasinėti žemę, kad ir savo kieme (sliekų ieškoti ar daržą sukasti - bet ne giliau 30cm, galima bet kada), būtina turėti statybos leidimą ir projektą su toponuotrauka, kurioje t.b. pažymėti visi esami inžineriniai tinklai, o ta nuotrauka t.b. suderinta (pažymint ant nuotraukos ) su visais esamų inžinerinių tinklų savininkais (eksploatuotojais).
(STR 1.07.02:2005 "žemės darbai" ir dar krūvelė kitų norminių dokumentų).