Tema: Re: Durnas klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2010-07-18 15:22:22

"ukw" <fm@fm.fm> wrote in message news:i1uqfo$983$1@trimpas.omnitel.net...
> jo jo, prokuratura tiria, ka tu savo kieme su lopeta kasineji............................

Nu mane bais suintrigavo pasakymo "skambysiu i prokuratura" svoris :)

> siaip, linkejimai jaunikaiciui.

Yra ideja ishgaudyt fainuoli, padstava suorganizuot jokiu problemu.

> ish kitos puses, kad pasirase sutarti del vandens kanalizavimo, tai dar buna kad reikia ir kitokiu popieriu susitvarkyt.

Dar reik nuvaryt i vandenis ir apiformint ta prisijungima, bet jau po to, kai vamzdis ikastas. Ar tam tarpe turi dalyvaut licenzijuotos imones – nesu tikras, bet galbut. Bet jei ir taip, pazheidimas ne ish tu, kurie turetu domint prokuraturas.