Tema: Re: N-taji karta antstolis
Autorius: Arunas-X
Data: 2010-07-15 11:01:48
buvo ir man taip, atsikeliu rite patikrinu savo saskaita nera 400 ziuriu
ziuriu kad anstoliai eme ir pasieme, nubegau pas juos sako tipo bauda
nemoketa, parodziau banko israso lapeli sumoketa sako vistiek teks moketi
islaidas nes as buvau informuotas laisku ir teks padenkt islaidas, sakau
negavau jokio laisko, atsinesa savo bila ten prisektas laiskas kuri turejau
gauti paniurzgejo ir per 10 dienu grazino pinigus, veliau buvo kad i
darboviete siuncia laiskus kad issieskoti pinigus tai velgi kvita nufaksuoja
ir nieko nepadare kolkas tfu tfu tfu