Tema: Ats.: Q: ivykis S60 vs 460 (2004 m.)
Autorius: Blynas
Data: 2010-05-31 09:12:21
Kita vertus, ne vieną ir ne du kartus matyta situacija, kada tu važiuoji normaliu greičiu (sakykim, kad ir 50 galima, o važiuoji 58) ir iš šalutinio keliuko, vos judėdamas, išvažiuoja drebantis sodininkas, kuriam giliai px, kad reikėjo važiavimui užsidėti akinius, kuriam giliai px, kad jis iš šalutinio, jam giliai px, kad kitų greitis gali būti didesnis, nei kad jo  paties, jam giliai px, kad jis "užkišinėja".  Tokiems užkišinėtojams norisi gerai snukin įvažiuot, o ne kompensaciją mokėt. Ir taip, per didelis greitis yra blogai, bet mano supratimu, tai nekeičia vieno - pensininkas pats išvažiavo iš šalutinio, kas, turint minty stovintį Fordą buvo gausiai pavojinga ir kad reikėjo 10 kartų pagalvot, o tik paskui spaust. Ir spaust, o ne imt posūkį per pusvalandį, kaip paprastai tie sodininkai daro.

Uf, pvariau.

"NicMC" <easy@freemail.lt> parašė naujienų news:htrhoj$5te$1@trimpas.omnitel.net...