Tema: Re: Mokejimo korteliu saugumas
Autorius: unknown
Data: 2009-01-27 00:15:44
"mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message
news:glkftv$asd$1@trimpas.omnitel.net...
> tai virtuon tuomet smarkiai geriau:
>
> atskira saskaita (imeti tik tiek, uz kiek planuoji pirkti)
>
> CVV kodo ant jos nera (ji gali gauti per banko sistema parases prasyma
> arba atejes i banka asmeniskai)

tai nereiskia, kad to CVV kazkam gali prireikti, man buvo nuskaiciaves
kazkoks zaidimu saitas kelis baksus. Jie gi nezinojo nei mano vardo nei
pavardes, nei CVV, tik greiciausiai sugeneravo korteles numeri.
Bet bankas pakeite man kortele ir kol kas viskas OK.
Matomai kai kuriems saitams pakanka tik korteles numerio, netikrina netgi
vardo ir pavardes. Nesuprantu, kur ziuri visa didziule Visa kompanija.