Tema: Re: Mokejimo korteliu saugumas
Autorius: ssh
Data: 2009-01-26 10:08:49
Dar vienas dalykas apsaugantis korteles yra pin'as. Tik kas pas mus jis
nepopuliarus, nors jau kai kuriose parduotuvese papraso ji suvesti
atsiskaitant. Nors pametus kortele Lietuvoje dar labai lengva prasvilpti
svetimus pinigus. Ir bankai nelabai rupinasi. Va UK teko su tuo susidurti
tai ten kiek kitaip. Bent jau HSBC banke... Karta pirkau knyga is amazon.
Kita diena paskambino is banko ir pranese kad pastebetas keistas pirkinys ir
pasiteiravo ar mano ;) Kita karta kortele is karto uzblokavo kai kokia 3
nakies bandziau nusiimti grynu is bankomato ;)
Na o siaip kad labai norint visko galima prisigalvot tai dar vienas pvz.
Toje pacioje UK kazkas bande mano vardu atsidaryti saskaita. Matyt gavo mano
duomenis is kazkur, kad ir siukslinej iskrapste. Na ir is kokiu triju banku
per savaite laiko gavau laiskus su prasymu patvirtinti ar atidaryti
saskaita... Taip kad saugokit ne tik pasus, korteles bet ir apskritai viska
ko nebutina zinoti kitiem...