Tema: Re: Mokejimo korteliu saugumas
Autorius: ramunas
Data: 2009-01-26 10:59:54
bet tai durnizmas yra tada jei nakti pajama ir uzblokuoja ... kokiam
pietiniame lonodne, nors tau kazkokiu budu reikia be pinigu parsigauti iki
siaurines dalies :)))
kitas dalykas yra gerai .... tureti 2 saskaitas, tame paciame banke ...
viena korteline, o kita paprasta. korteleje tureti tiek kiek reikia
isgyventi menesiui... tada nebus taip skaudu prarasti ir kortele ...