Tema: Re: kreivas notebook'as - garantija?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-01-23 19:06:03
bet kazkaip idomi labai situacija. as visai i tai neisigilines ir tuo
labiau net istatymu nemoku normaliai skaityti, bet pagal visa sita
gaunasi, kad kaip ir galima kreiptis 2 metus arba daugiau, jei garantija
ilgesne - cia viskas gerai. taciau, nunesu as tarkim kompa koki kurio
garantija metu, bet praejus savaitei po garantijos pabaigos uzsilenke ir
sakau: "sugedo". o pardavejas atsako na sugedo, nei tu sugadinai, nei
ka, bet va kaltu kaip ir nera, siaip tiesiog eme ir sugedo ir ne musu
jau cia reikalas.
ir isvis, kad ir 3 metai garantija, po 2 metu uzsilenke, tai vistiek
pardavejo reikalas aiskintis, o ne mano?