Tema: Re: kreivas notebook'as - garantija?
Autorius: grg
Data: 2009-01-23 08:47:17
Vargas su tuo bms , del nekokybisko monitoriaus kovoju su jais ir nieko
nepesu, nors nustatya kad gedimas garantinis, o garantinio vadove siuntineja
man laiskus su istrauko is CK , kad pirkejas privalo irodyt pardavejui , kad
preke buvo nekokybiska jau parduoduvej perdavimo metu.... nemaisto prekiu
inspekcija tik teisma siulo.. nes ju susikti patarimai prekybininkas yra tik
rekomendacinio pobudzio....Jei bendrausi su garnatiniu skyrium tai bendrauk
naglai ir rastu, fiksuodamas datas ir t.t. , nes ten mires reikalas su
jais....