Tema: Re: kreivas notebook'as - garantija?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-23 10:34:41
Nu tada ash pepsikolos koncentrato karta, nes nusipirkus daikta uz pora
stukiu truputi palankstyti jo korpusa, kad veiktu - man jau pereboras. Mano
tevukas, va tai tikrai nepepsikolinis - gerai pamenu, kad nusipirke ziguli
varem ji savaitei i servisa, kad suremontuotu ir butu galima normaliai
vaziuot.