Tema: Re: Konfidencialios info atskleidimas
Autorius: NASA
Data: 2009-01-23 01:46:01
Velgi nieko aiskaus.
Nu ka reiskia neparasyta, bet privalai pateikti. O kaip su advokato
paslaptimi? kunigo? zurnalisto? seimos nario teise neliudyti pries
artima? asmens pries save?
Situos dalykus isvardino, o komercines paslapties ar (nzn net kaip
pavadinti) "bendro" konfidencialumo ne?

a.

Cube <kryziuotis@gmail.com> wrote in