Tema: Re: Konfidencialios info atskleidimas
Autorius: Cube
Data: 2009-01-23 00:53:41
NASA wrote:
> Na man ?iuo atveju nor?tusi nukrypti ? tas lankas. Pvz. Policijos veiklos
> ?statym? n?ra nieko apie konfidenciali? informacij?.

O tu paskaityk baudziamojo proceso kodeksa. Aisku, pazodziui parasyta,
kad policijai konfidencialia informacija pateikti galima, nerasi, bet
bus nustatyta pareiga pateikti visa tau zinoma informacija ir
dokumentus, jei reikalauja policija, nedarant jokiu isimciu. Va pagal
tai ir privalai pateikti.
O klausimas, kaip su kreipimusi savo iniciatyva, jei policija
nereikalauja, jau idomiau. Jeigu is tu dokumentu matosi kazkokia to
asmens nusiklastama veika, tai irgi galima, nes velgi pilieciai turi
pareiga pranesti apie daroma nusikaltima. Bet jei i policija kreipiasi
ne del to pacio asmens ir jo dokumentus pateikia tik kazkokiam faktui
pailiustruoti, tai ko gero butu galima apkaltinti konfidencialumo pazeidimu.