Tema: Re: Paklausimas - parašas
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2010-04-08 11:54:41
Dar vienas dalykas: labai menkas šansas, kad eGspertizė nustatys parašo tikrumą vien tik iš paties parašo, tad rekomenduojama gauti daugiau ranka rašyto teksto, pvz. pilną vardą ir pavardę.

Jei ieškant kitų analogijų, galima nagrinėti elektroninį parašą. Ten vienas kertinių reikalavimų yra asmeniškai kontroliuoti pasirašymo įrenginį (apsaugotas PIN kodu ir pan.)