Tema: Re: Paklausimas - parašas
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-01 15:23:36
kazkaip manyciau, kad parasas yra bendraja prasme bet kas, kas irodo, tas zmogus tikrai PATS pasirase. Anspauda su parasu-gali uzdeti bet kas. Gali pasirasinet bet kuriais savo parasais, svarbu, kad butu galima pagal braiza indentifikuoti tave. Gudresni sugalvoja vesti susirasinejima per banka (mokejimo paskirtis), nes mano, kad tai prilygsta parasui, jeigu saskaita grynai asmenine ir niekam daugiau oficialiai nesuteikta teise prieiti prie jos.