Tema: Re: del dovanu kupono grazinimo pardavejui
Autorius: Saulenas
Data: 2010-04-06 13:19:57
Dovanu kuponai i kasa musami (tiesa i atskira skyreli )o paskui kai gauni
paslauga/preke imusamas ismusamas normalus cekis su pvm.Del to ir pvm
saskaita faktura neisrasoma cekio pirkimo metu o tik tada kai juo
pasinaudoji.
Butu prekes papuolancios i grazinamu sarasu turbut daug nesispardytu ,o cia
vargu ar tu priversi paimti ceki atgal .
O del pacio traktavimo tai turbut cia i avansa labiausiai panasu.