Tema: Re: PSD
Autorius: T:\)
Data: 2010-04-01 14:26:00
"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:hp1ujm$e11$1@trimpas.omnitel.net...
>Labai daug klausimų :) Trumpai. Aš piktinausi konkrečiai komentuotojais,
kurie "užkalė" ant to reikalo ir dabar iš už balos dergia Lietuvą dėl
savo pačių neapdairumo.

Sutinku Lietuva reikia myleti ir jos dergti negalima. Kaip sake Erlickas, kai kurie ja myli taip, kad net isvyksta is jos, kad purvinais batais nemindyti sventos zemes :)

 >Yra toks daiktas, kaip išvykstančiojo gyventi į
kitą valstybę speciali VMI forma.
Gal galetum tiksliau kur ir kokia :) Nes as zinau tik metine gpm forma, kurioje deklaruoji savo pajamas ir gali uzdeti pozymi "galutinai isvyskatncio is LT" dejklaracija. Joje padeklaruoji ir susimoki gpm (dabar dar gal ir psd). Kitu kazkokiu pranesimu nezinau, o ir kodel tureciau pildyti galutiniai isvykstancio, jei as vis dar save laikau nuolatiniu lt gyventoju ir pagrinidniai mano interesai siejami su lt? Pajamas kurias uzdirbu isvykes uzsienyje apsimokestina toje salyje (tiek pajamu mokesciu, tiek socialiniai) ir atitinkamai lt (priklauomai yra dvigubo apmokestinimo sutartys ar ne). Bet gaunasi, kad as vistiek turiu dar susimoketi uz tai psd lt. :)

>Negali pilietis staiga dingti iš vmi registro be jokios iš jo pusės išreikštos valios.
Nepraneši, reiškia su tuo nepranešimo faktu susijusios bėdos yra nepranešusiojo
galvos skausmas.

Na prievoles pranesti nera (ypaz jei saves nelaikau isvykstanciu su viskam is lt), kaip ir prievoles registruotis darbo birzoje nera.

>Dėl 180 dienų, kai kažkada varčiau vmi išaiškinimus, ten ne sudėtinės
sąlygos, o alternatyvios, t.y. gal tu ir neišbūni 180 dienų Lietuvoje,
bet pats pvz. manai, jog esi labiau susijęs su LR, nei su valstybę,
kurioje būni ilgiau. To pakanka. Neblogas pavyzdys - LR Prezidentė.

Tai va as laikau, kad mano santykiai su LT nenutruksta. Bet as LT sveikatos paslaugomis nesinaudoju, jie naudociaus tai susimokeciau 100 proc kainos. Kodel as turiu priverstinai dar moketi?

>Dėl permokų gražinimo reikia neužmiršti, jog teisėkūros procesas nėra
trumpas. Laikraštis problemą gali išpūsti balandžio 1d. 6 val. ryte ir
po pusvalandžio jau bus keliasdešimt puslapių keiksmų komentaruose, o
spragos įstatymuose ir poįstatyminiuose aktuose taip greit
nesutvarkomos. Reikia palaukti. Kubiliaus patikinimas reiškia, jog
sutvarkymui politinė valia yra, o tai pamatas problemos sutvarkymui.
Kitu atveju, problemą sutvarkys per teismus, nes čia yra prieštaravimų
galima rasti net su bendraisiais teisės principais. Reziumuojant -
nekelkim bangų, jos ir taip jau aukštos ;)

Procesas nera trumpas, apie situacija atsakingi zmones jau zinojo minimum kelis menesius - vmi juk skaiciavo jau nuo metu pabaigos kas kiek turi susimoketi. O siauresniuose ratuose problema teoriniam lygmenyje jau virs puse metu yra. Pvz apie busima uzslepta problema as jau rudeni zinojau. Kas galvojo istatyma, manau jau zinojo nuo jo sukurimo pradzios.