Tema: Re: Individuali veikla už 2009 m.
Autorius: Silvano
Data: 2010-03-30 09:49:08
nuo 2010 psd ir vsd baze yra pajamos - leidziami atskaitymai / 2
o gpm baze pajamos - leidziami atskaitymai - moketinas ir sumoketas vsd -
moketinas ir sumoketas psd
30 % gali nurasineti i leidziamus atskaitymus be dokumentu...

viskas butu normalu jeigu ne sodra...man kazkaip skaudu moketi ir zinoti,
kad nieko uz tai negausi..