Tema: Re: Ar galima teisiskai prisikabinti prie sitokios reklamos "Aukso gramo kaina xx lt" ?
Autorius: Fred
Data: 2010-03-29 21:46:40
    Jums gali buti isduotas implantato sertifikatas, pagal kuri nesunkiai rasite chemine pastarojo sudeti. Tas pats ir su tauriaisiais metalais, yra lydinio dokumentai, kuriuose nurodyta sudetis. Novokainais ir kitais dalykais neskausminame, tik ju drusku tirpalais.
    Pries pirkdami paslauga is musu (na bent jau is manes, uz visus negaliu atsakyt), galite suzinoti visu perkamu medziagu tikslia chemine sudeti.
    Taigi, ka isipareigoja parduoti pardavejai, kai parasyta, jog "gramas aukso - xx lt"? Grama gryno (999) aukso, grama 9k aukso, grama 14k aukso, grama 18k aukso, grama 22k aukso? Ar kiekvienas traktuoja taip kaip nori?