Tema: Re: del vairuotoju draudimo
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-29 11:05:02
"CodeC" <co@coco.cc> wrote in message news:hopium$vci$1@trimpas.omnitel.net...
> ar turi kazkokios juridines galios draudimo sutartyje tokie punktai,
> kaip "nevairuos kiti asmenys", "nevairuos jaunesni", "nevairuos
> neturintys 2m stazo" ir t.t. ? t.y. klausimas, jeigu draudziant
> pasakysiu kad nevairuos, o poto vairuos, ir ivyks avarija?

Rodosi bus taip, kad perskaiciuos draudimo imoka pagal ta fakta, ir busi priverstas susimoket skirtuma tarp draudimo imoku. O juk geriau tai nemeluot sitoje vietoje, jei nusimato toks faktinis naudojimas - kam tau tas stresas. Aisku jei tai bus per metus vienas ar keli atvejai, kuriuos pats kontroliuosi itin geromis salygomis, o imoku skirtumas itin didelis, gal ir nenusibausi itin uzdejes jas.

> del buvimo uzsienyje kaip suprantu jie turi teise man neduoti zalio
> lapo, jeigu moku maziau ir sakau kad masina uzsienyhe nebus? gal kas
> trumpai pakomentuotu situos draudimo bajerius visus. aciu.

Ir neduos. Ypac jei draudi online - tada ir polisa gausi .pdf failu.