Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-11 00:53:16
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hn7ktm$hd5$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, gražu skaityti, gera pagunda įsivelti į labai labai įlgą diskusiją, tik bijau, kad bent jau šiuo momentu tesugebu rasti jėgų/laiko/valios tik šiek tiek pasistiebus apsidairyti, kas ten slypi anapus už manosios galinės stotelės ribų, o bilietuko pirkimą nusprendžiau atidėti neapibrėžtam laikui. :))

:-) Mano laikas ir pastangos kokybiškai diskusija taip pat ribotos. Ačiū už ją tokią, kokia buvo.

> Persiversti į kitą pusę - reiškia ne tik bandyti paneigti idealogiją, jog kiekviename glūdintis pradas yra iš chaoso, o ne tvarkos, pasaulio, bet taip pat ir bandyti įsivaizduoti, kaip du žaliūkai po avarijos lygiareikšmiame kelyje meiliai vienas kitam pūkuotą šaliką vynioja ant kaklo, kad oponentas nesušaltų, iki policija atvažiuos padėti išspręsti jų ginčą. :))

Galiu nuraminti dėl chaoso. Mokslinis gyvybės apibrėžimas - priešingas entropijai procesas ;-)

Beje, vaizdelis vertas kokio vieno kito režisieriaus mizanscenos. Asmeniškai jums jos linkiu nepamiršti kitą kartą pačiam atsidūrus toje sankryžoje ;-)