Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-06 23:28:41
Toxis rašė:
> Jonai, o jei ash tau vat dabar vyno prisiurbes parashysiu sms, kad tu
> nuo rytojaus privalai prisistatyt I toxio rugshties kasyklas, mane irgi
> "ant 15 k nuskausminsi", ar suprasi, kaip
> a)leva pokshta
> b) gera pokshta, bet na, ne vietoj
> c) grasinima vergija ir, kadangi sms yra oficialus dokumentas mane
> reikia priduot I europos zhmogaus teisiu komisija, kedainiu koncervu
> fabrika beigi jezuitu gimnazijos ukvedzhiui?

Teisinius reikalus čia labai anksti ir vargu ar verta painioti.
Paprastas nesusipratimas (nesigilinant kokius komunikacijų ir kitokius
trūkumus jis išryškina), kuris neabejotinai kenktų banko reputacijai
(ypač, kai tokios žinutės atkeliauja net ne skolininkams, o kiek
solidesniems indėlininkams). Ir net neabejoju, kad paviešinus tokią
istoriją bankas tikrai sureaguotų; ir oficialiai (atsiprašymas) ir
galbūt neoficialiai (kompensacija, kurios suma oficialiai neskelbiama).
Tai, kad tokio aiškiai išreikšto atsiprašymo dar nebuvo gali reikšti
irgi labai paprastą dalyką: trūksta atsakomybės ir tvarkos, deramo
dėmesio, atsako iš tos grandies, kuri bendrauja su klientais
(*indėlininkais*, o ne skolininkais), ypač, kai jie reiškia pretenzijas.
Viešumas, pradedant žinute aukštesnei valdžiai tikrai nepakenktų.