Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-10 10:23:18
Na, gražu skaityti, gera pagunda įsivelti į labai labai įlgą diskusiją, tik bijau, kad bent jau šiuo momentu tesugebu rasti jėgų/laiko/valios tik šiek tiek pasistiebus apsidairyti, kas ten slypi anapus už manosios galinės stotelės ribų, o bilietuko pirkimą nusprendžiau atidėti neapibrėžtam laikui. :))
Persiversti į kitą pusę - reiškia ne tik bandyti paneigti idealogiją, jog kiekviename gūdintis pradas yra iš chaoso, o ne tvarkos, pasaulio, bet taip pat ir bandyti įsivaizduoti, kaip du žaliūkai po avarijos lygiareikšmiame kelyje meiliai vienas kitam pūkuotą šaliką vynioja ant kaklo, kad oponentas nesušaltų, iki policija atvažiuos padėti išspręsti jų ginčą. :))