Tema: Re: Banko SMS bajeriai
Autorius: Zilve
Data: 2010-03-05 20:14:15
Terpentinai, as nesiparinciau, jei ta zinute butu atejus man. Buciau
paskambines, pasiuntes ir pamirses.
Visai kitas dalykas yra tai, kai ta zinute siunciam pagyvenasiam zmogui,
turinciam bedu su sirdim, niekada neturejusiam paskolu ir reikalu su
bankais. Zinute siusta nei is kokios skyles o is oficialaus banko
kontaktinio telefono! Ir viso to reziume - vadybininkes paveblenimas ".. ne
jus neturite paskolu.." nei atsiprasau, nei informacijos apie tai, kodel
taip atsitiko, nei kokiu priemoniu/veiksmu bankas imsis.

Newsgrouopo nuomone supratau, LT gyvenam viskas ok, viskas px. Aciu. Tema
baigta.