Tema: Re: neigalusis II savininkas
Autorius: roniz
Data: 2010-03-02 22:02:53
toks variantas ir yra daromas dabar, tik vat klausimas kaip lizingai
paziures i uab ir nauja savininka.
Turto atidavimas ir skolu susimokejimas netinka kaip variantas, daugiau yra
isipareigojimu, nei realaus turto.
Na, sakykim jei lizingam ok, kad reorganizuojama viskas i uaba su naujais
savininkais, peremusiais visus
isipareigojimus, tai ar buves ii savininkas liks absoliuciai laisvas ar
vistiek jam 3m. kabes atsakomybe visu turtu kazkokia?