Tema: Re: neigalusis II savininkas
Autorius: T:\)
Data: 2010-03-02 08:42:54
O kaip variantas, jei ieskoti kas periima versla. Tada su busimu peremeju eiti i bankus/lizingus ir deretis, kad II reorganizuojama i UAB ir UAB'as perleidziamas naujam savininkui, kuris toliau vysto veikla. Jei verslas dar nera zluges, taimanau turetu pavykti toks variantas. Nebent lizingai prades labai priestarauti, bet kita alternatyva, tai grazinamas lizingui turtas, sumokamos likusios priskiaciuotos imokos / skolos ir skirstotes.

T:)