Tema: Re: neigalusis II savininkas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-01 20:37:45
II taip lengvai nebankrutuosi atsako turtu.
Isieskojimas bus vykdomas CPK numatyta tvarka - jokiu lengvatu kaip ir
nera. Isskyrus ti, kad ish invalidumo pasalpos isieskoti nelabai gausis,
bet ish kitu pajamu - bendra tvarka.
Lizingas, jei mokama tvarkingai papildomo laidavimo negali reikalaut.
Buto dovanojimas dukrai - labai jau toks rizikingas ir baltais siulais
veiksmas tokioje situacijoje.