Tema: Re: q: igaliojimas/atsakomybe
Autorius: zhaltas
Data: 2010-02-20 19:28:03
biski kitaip viskas:
imone igalioja asmeni atlikti tam tikrus veiksmus banke, jis savo ruozhtu turedamas igaliojima, dar truputi padaro daugiau, idant gaut is to asmenines naudos.
Ateina po kazkiek laiko vmi etc ir krecia kuri? imones vadova ar ta igaliota asmeni?
Tarpusavio santykiai imones su igaliotu asmeniu negroja, t.y isisprendzia viska savu keliu, idomu kaip atrodo viskas pries tarkim vmi ir kitas panasias instancijas?