Tema: Re: q: igaliojimas/atsakomybe
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-20 18:48:47
Neaiskia klausi. Pagal igaliojima ishvis atsakomybe sunkiai neshasi, nes jis
duoda teise,one pareiga. Tu gali laisvai nueiti pas notara ir igalioti mane
dalyvaut prezidento rinkimuose. Taciau, jei ash ju biski nelaimesiu, nes
nedalyvavau - atleisk, zhaltai, bet jau taip gavos.

Bandau atspet ka klaus ish tikro i.  Imone B papraso imones A suteikti
paslaugas. Imone A papraso, kad tuos darbus atliktu asmuo X. Bet X deda
skersa ir deda taip, kad skauda imonei B. Jei nera kriminalo, tai B stato
ragus imonei A, kurie, jei leidzia sutartis, tai stato ragus asmeniui X.