Tema: Re: 2% is deklaracijos...
Autorius: BigM
Data: 2010-02-20 11:18:15
Man rodos bent kas, daugiau susidūręs su ES paramų gavimo niuansais taip
lengvabūdiškai nekalbėtų kaip KEdas šiuo atveju.

Jei tikrai biurokratinis aparatas suktūsi sklandžiai, tai tų paraiškų
parašymas yra mizeris, lyginant su jau apkalbėtais nepatogumais, išsitęsimu
laike (taip, nuo paraiškos parašymo iki realios paramos gavimo užtrunka 1-2
metus). Būtų viskas sustyguota ir sumažintas nepatogumo lygis, tikrai ir
paraiškų būtų daugiau prirašoma ir daugiau asmenų/įmonių/įstaigų drįstų
paraiškas rašyt.