Tema: Re: 2% is deklaracijos...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-18 10:53:42
O cia atsiranda dar vienas niaunsas. Deklaracijas galiam pateikti iki
geguzes 1 d. Jei teisingai pamenu, tai pernai ar uzpernai gavosi kazkokia
idomi situacija, kad paskutines pateikimo dienos buvo iseigines ir todel
gal;ima buvo pateikt dar sekancia diena po ju - gegužės 4-ą. Tačiau
elektroniniu deklaraciju sistema buvo isjungta jau geguzes 1-a diena.
Taip,kad kazkas turejo tris laisvas dienas :).

O isigilinti i shi reikala mane priverte viena nemaloni situacija. Yra
Vilniuje vienos imones vadovas. Alga kiek zinau virš 10.000 Lt. Nu ir
pervede jis parama mano rekomenduotiems gavejams. Po to visiems, kurie mano
ziniomis pareme ta istaiga nusiunciau padekos laiska. Nu ir kaip durnius dar
parasiau - va tokia apskritis tiek pervede, tokia apskritis tiek. Zmogus
deklaraves gyvenamaja vieta apskrityje Y. Ir jam kilo elementarus klausimas,
kuri jis ir uzdave man - "Kokio lytinio organo iš apskrities Y gauta paramos
suma X, jei vien tik mano vieno imoka turetu buti penkiskart didesne.".