Tema: Re: 2% is deklaracijos...
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-18 13:51:29
nu paranoja, sako liga. Bet jei siaip nepasitiki, tai dazniausiai porpieriai buna tvarkingi. Cia tik musu valdzia ir kulturos veikejai (na jie juk meninkai) nesugeba rasti dokumentu pagrindzianziu milijonines islaidas :)
Manau, kad darzelyje, mokykloje ar panasioje kontoroje dokumentai, kad nupirktos uzuolaidos (Lino atveju) tikrai bus, bet va kur tos uzuoliados kabes, cai jau sunkiau patikrinti.

T:)