Tema: Re: smscredit.lt
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-18 18:55:42
nu baik jau :)
kiek pamenu, skaiciai mazdaug tokie sukasi skelbimuose:
paskola 500 lt, paskolos mokestis apie 50 lt (uz menesi ar panasiai)
Bauda kazkur apie 50 lt, dlspinigiai berods 2 proc skaiciuoja tarkime menesi laiko
Plius skolos isieskojimo islaidos.

Kadangi speju isieskojimas realiai uzima min puse metu nuo paskolos isdavimo iki jos isieskojimo (menuos normalus laikotarpis, paskui menesi skaiciuoja delspinigius ir laukia, toliau duoda teismui xx menesiu, paskui anstoliui isieskojimui xx men). Tai gaunasi, kad tarkime pasiskolinta 500 lt kuri grazinsi po puses metu (tarkime planuoji buti blogu skolininku) uz tai sumoki 50 lt mokesti, 330 lt delspinigiu ir 50 lt bauda. (plius isieskojimo islaidos). Tai butu 430 lt. ir tai butu mano skaiciavimu (gal nesuklydau) apie 172 metiniu palukanu :) PLIUS skolos iseiskojimo islaidos. Kuo ilgiau temsi guma grazinti pinigus tuo metinis procentas bus mazesnis :) Pagal skaityta statistika, tai tokiu veluojanciu ir tempianciu guma jie turi daugggg ir skaicius nemazeja. Vieno organizatoriaus pareiskimas spaudoje "darosi sunku rasti moku klienta" :)

O ta reklama kur pirmas kreditas nemokamai, tai mano galva grynai "nemokamas suris pelekautuose". Pazystu kelis skolininkus, tai jie skolinasi jei tik duoda, o kai grazinti reikia tai pastoviai nera ir skolinasi dar kad grazintu tai ka pasiskolino. Cia galima sakyti aciu ir bankininkams su brukamomis kredito kortelemis su "nemokamu" kreditu, kurio nereikes garzinti, jei tik nenutrauski sutarties su banku. Kur abieju (asmens ir banku) protai buvo, dalino/eme negalvodami ar gales padengti.

T:)