Tema: Re: smscredit.lt
Autorius: T:\)
Data: 2010-02-18 16:11:35
nu tai tu man paaiskink kaip galima prisiteisti delspinigiu (ne palukanu) daugiau kaip uz 180 dienu, jei senaties terminas yra 180 dienu. As matau tik viena varianta, kai skolininkas pats sutinka sumoketi daugiau delspinigiu. Bet atrask tu man toki geranoriska skolininka, kuris sutiktu moketi daugiau delspinigiu ir dar teisme :)

Del greitu kreditu delspinigiu dydzio, sutinku, kad gal ir dideli, gal ir sumazintu teismas. Bet siaip tai ziurint i ju biznio specifika, tai sakyciau delspinigiai / palukanos pas juos atitinka rizikos lygi. As ir uz tokias palukanas, delspinigius neskolinciau :)

T:)