Tema: Re: smscredit.lt
Autorius: nitro
Data: 2010-02-18 17:42:11
> nu tai tu man paaiskink kaip galima prisiteisti delspinigiu (ne palukanu)
> daugiau >kaip uz 180 dienu, jei senaties terminas yra 180 dienu. As matau
> tik viena >varianta, kai skolininkas pats sutinka sumoketi daugiau
> delspinigiu. Bet atrask >tu man toki geranoriska skolininka, kuris sutiktu
> moketi daugiau delspinigiu ir >dar teisme :)

kreiptis i teisma su ieskiniu del netesybu priteisimo kas 180 kalendoriniu
dienu

> Del greitu kreditu delspinigiu dydzio, sutinku, kad gal ir dideli, gal ir
> sumazintu teismas. Bet siaip tai ziurint i ju biznio specifika, tai
> sakyciau delspinigiai / palukanos pas juos atitinka rizikos lygi. As ir uz
> tokias palukanas, delspinigius neskolinciau :)

prie ko cia palukanos? mes kalbam apie delspinigius. Siuo atveju istatymas
sako viena - teismas gali mazinti delspinigius, jei jie neprotingai dideli.
Teismu praktika turim labai nedviprasmiska - net nera apie ka diskutuot.
Tiesa - diskusija butu atviresne, jei abi sandorio salys butu juridiniai
asmenys.