Tema: Re: Q: Buto pirkimas
Autorius: Kiaule voras
Data: 2010-01-27 10:46:30
Mes is vis jai nieko nepalikom, net simboliskai. Jinai sako o tai is kur man
dabar zinot kad tikrai pirksit, o pries tai pabrezus kad yra kitu pilna
klientu:D Sakom nu tai tvaroj, jus busit susitvarkius dokumentus ir bbe
problemu parduosit tiems kitiems. NUrimo. Aisku uzgarantavom kad pirksim ir
tikrai nesiruosiam jos apgaut ir susirast kito butuko, na nebent jinai tuos
popierius tvarkysis kokius gerus tris men. Juokas ima kaip jinai su tuom
agentu is vien bando ismelzti pinigus, avanse, bet toki gan solidu:)