Tema: Re: zemes uzgrobimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-26 11:01:33
0,5 km palei labai triuksminga gatve abejoju ar bus pagrindas servitutui.
Jei norint patekti i savo valdas reiktu kereplintis i statu skardi, i kuri
irengti STR atitinkanti priejima reiktu neproporcingai daug sanaudu, tada
servitutas gal ir butu nustatytas. Variantas "mane nedziugina tas praejimas"
nebus patenkintas.