Tema: Re: zemes uzgrobimas?
Autorius: KEdas
Data: 2010-01-26 10:52:16
On 2010.01.26 08:48, Linas Petkevičius wrote:
> Senelio dokumentai niekam nerupi. Ziurek, kas ant dokumentu, kai juos
> isigijai. Advokata vilniuje turiu, bet ne klientui "Lietuvoje visi vagys
> ir gali bet kaip mane pagaidint, ash tiesus, tik visi to nesupranta".
> Beje, servitutas gali buti nustatomas ir su formuluote "nes kaimynams
> patogiau vazinet". Yra LAT nutartis, del ivaziavimo Kaune.

O kas to servituto gali reikalauti?
Turime čia tokią bėdą su Antakalnio klinikomis, kad dėl nežinia kodėl
*kartais* rakinamų vartų link parko tenka eiti 0,5km toliau palei labai
triukšmingą gatvę. Kreipimaisi į seniūniją ir savivaldybę davė formalių
atsakymą: servitutas nenumatytas, žemė 99 metams išnuomota klinikoms.