Tema: Re: zemes uzgrobimas?
Autorius: S&T
Data: 2010-01-24 22:41:24
nu atsiprasau, jei zeme mano,
ir ten jiems paranku statyti transfarmatorines.
tai gal pirma nusiperka kazkur tas zemes ir jose planuoja, o ne pirma
suplanuoja kitu zhemej ir daro nesamones.
as ta BP ruosima stebiu nuo 2007, dalyvavau keliusoe "viesuose svarstymuose"
juokas net nejima.
su rengejais bendravau, isdeliuojom savo pageidavimus (net rastiskai), nes
kaip tik tam buvo laikas, planas ruosiamas, pasiulimai priiminejami.
ir staiga she kad nori nauji sprendiniai....
ne sheip is dangaus nukritau ir sakau, kad vo mano zhemej planuoja
transformatorines statyti.
nereiktu tos zhemes, tai kaip ir px, bele kokia kmpensacija sumoka ir tegul
statosi, nearsiu gi zhemes, bulviu nesodinsiu. :)