Tema: Re: zemes uzgrobimas?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-01-26 08:48:31
Senelio dokumentai niekam nerupi. Ziurek, kas ant dokumentu, kai juos
isigijai. Advokata vilniuje turiu, bet ne klientui "Lietuvoje visi vagys ir
gali bet kaip mane pagaidint, ash tiesus, tik visi to nesupranta". Beje,
servitutas gali buti nustatomas ir su formuluote "nes kaimynams patogiau
vazinet". Yra LAT nutartis, del ivaziavimo Kaune.