Tema: Re: Klausimukas del UAB'o
Autorius: Ekovila
Data: 2010-01-19 09:10:55
Taigi - susimete trys draugai/pazistami ir sukure bizniuka
bet nekaip tie reikalai klostosi (krize gi, nu) ir babkiu uzdirbtu nepakanka
tada du nusprende kad is biznio trecia ismetus jiems uzdirbamu pinigu kaip
ir pakaks pragyvenimui
Bet anas nepasiduoda ir lengvai nesileidzia ismetamas, matyt nori kiek
daugiau nei pirmame etape i versla inese (beje tai visai normalu)
ir iskart tas trecias pasidare piktibiskas kenkejas su visomis pasekmemis...
Siaip panasu, kad jus teisiog neturit is ko jam sumoket uz akcijas