Tema: Re: Klausimukas del UAB'o
Autorius: Aladdin
Data: 2010-01-19 09:09:09
On 2010.01.19 08:37, buran wrote:

> Na, jei trečiasis veikia priešiškai įmonei, tada CK 2.115 - 2.123
> "...juridinio asmens dalyviai turi teisę kreiptis į teismą reikalaudami,
> kad juridinio asmens akcijos (dalys, pajai), priklausančios juridinio
> asmens dalyviui, kurio veiksmai prieštarauja juridinio asmens veiklos
> tikslams ir kai negalima pagrįstai manyti, kad tie veiksmai ateityje
> pasikeis, būtų parduotos juridinio asmens dalyviui, kuris kreipiasi"
> ir t.t.
>
> Bet čia kelias sunkus ir nedėkingas.
>
> NUPIRKIT!!!!
> [...]

Man dar idomu del akciju dovanojimo. Jei sakysim jis tas akcijas padovanoja, neprisikabins VMI del
kokio pinigu plovimo?:) Nes UAB'as isteigtas ne taip jau seniai, o cia dovanojama. Nes vienas to
zmogaus atsisakymo tas akcijas padovanoti motyvu atseit paskui ji gali po VMI tampyti ir prasyti
pasiaiskinti, kodel jis tas akcijas dovanojo.

Na ir siaip kas yra geriau abiems pusems - akcijas dovanoti ar perleisti/nupirkti po 1lt. pvz:)