Tema: Re: Klausimukas del UAB'o
Autorius: buran
Data: 2010-01-19 08:20:19
Akcija yra prekė, kurią už kiek noriu už tiek parduodu (arba
neparduodu).
Įmonės turtas geriausiu atveju tik vienas iš kriterijų tariantis dėl
akcijų pardavimo kainos. Yra daugybė kitų faktorių: perspektyva, įmonės
vardas, būsimos pajamos, prestižas, charakteris ir t.t.
O tas trečiasis nori kažko nerealaus už savo akcijas ar net nebandėt
šnekėti? Manau, kad jei normaliai susėsit - tikrai susitarsit.
Svarbiausiai nesididžiuoti ir tartis, o jei pasiūlymas nepriimtinas -
ieškoti kompromisų.
Tai tikrai pats geriausias kelias, nes visi kiti truks ilgai, reikalaus
daug pastangų ir nervų. O nervai neatsistato :)

Aladdin expressed precisely :