Tema: Re: butinoji gintis nuo isibrovimo i busta
Autorius: Cube
Data: 2010-01-13 19:13:53
bullka wrote:
> Bet pagrindinė mintis yra tame, kad vagis, įlipęs pas mane į butą yra
> nušaunamas ir jis daugiau nieko negali paaiškinti teismui (savo motyvų, ar
> šliaužė, ar puolė, ar stovėjo apsitriedęs ir pan.)

Ale gudriai tu cia :) O kodel tada is viso nepadarius taip - pasigaunu
sau nepatinkanti asmeni, nuvezu i miska, nusaunu, o tada pareigunams
paaiskinu, kad cia atsitiktinai miske susitikom, jis mane puole, o as
gindamasis ji nusoviau. Liudininku tai nera ir jis pats jau nieko
nepaaiskins :)

Bus daug detaliu, kurios tave isduos, jei jis nepaaiskins, tai koks nors
draugas ar giminaitis paaiskins, kad mate, kaip jis pas tave isejo
pasiskolinti druskos, o visai ne vogti ir dar paaiskins koks jis geras
ir silpnas, ne muses nuskriausti negaletu, tai neimanoma, kad tave
uzpultu. Dar ekspertas ir prokuroras paaiskins, kad nera pozymiu
rodanciu isilauzima ir gynyba.

Todeut kad butu liudininku ir kitu gynybos irodymu - labiausiai reikia
tau, o ne prokurorui.