Tema: Re: Mokestis uz popierines saskaitos pateikima
Autorius: Zilve
Data: 2010-01-09 00:41:59
Manau, kad turi. Dar reikėtų įtraukti akių ir pirštų nusidėvėjimą :)
Mano nuomone - el. sąskaitos yra puikus sprendimas.
Kiek tik galima, viską pasidaręs el. sąskaitos ir tiesioginiu debetu.
Nu neturiu laiko nei laukti, kada atneš (dažniausiai vėluoja), nei žaisti su
el. banku.
Gauni el. sąskaitą, pasitikrini, ir pamiršti. Kol kas - jokių nesklandumų.