Tema: Re: Mokestis uz popierines saskaitos pateikima
Autorius: Glebas
Data: 2010-01-08 17:34:53
Mano kuklia nuomone, tai jei sutartyje nėra įrašyta kokiu būdu pateikiama
sąskaita, tai jie gali pateikti ją kad ir savo www, jei ten yra galimybė
prisijungti pagal sutarties numerį ar panašiai.
Bent jau man tai yra labai patogu ir priimtina. Tas popierius man ar
taip, ar taip nereikalingas.
Šiuo metu šitaip gaunu 3 paslaugų sąskaitas - apie vieną siunčia
priminimą el. paštu, o kitas pažiūriu tiekėjų puslapiuose. Tiesa,
popierinių sąskaitų atsisakiau sąmoningai išreikšdamas savo valią.