Tema: Re: Mokestis uz popierines saskaitos pateikima
Autorius: Zopaske
Data: 2010-01-08 14:22:29
Na mano nuomone - internetas NERA nemokamas, nes tu uz ji moki ISP. Tokiu
atveju, ISP turetu kompensuoti interneto mokescio dali (pvz 1/30 abonentinio
mokescio) uz saskaitos pasiimima is interneto, be to manau, kad ISP
neprisides prie naujos klaviaturos pirkimo, nors as ja naudojau "nemokamai"
saskaitai pasiimti...