Tema: Re: Del apmokejimo uz atostogas
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-01-04 13:30:11
Geri santykiai su buhaltere gali baigtis blogais santykiais su darbo inspekcija, sodra, vmi  ar kokia kita institucija,  kai bus atliktas patikrinimas. Aisku, ne tam darbuotojui, o vadovui ir buhalterijai. Skaiciuojama is paskutiniu 3 men, isskyrus isimtinius atvejus, kai iseinama is darbo paskutine men. diena (tada itraukiamas ir einamas men, ir 2 men. pries) arba kai nera tu paskutiniu 3men. is kuriu reiktu skaiciuoti.