Tema: Re: req: sutarties pvz
Autorius: Cube
Data: 2009-12-12 14:20:20
Linas Petkevičius wrote:
> IMHO tokia, kokia reikalinga - nera. Nebent reikia pliusiuko pasidejimui -
> "Ash, UAB 'Ragai ir Kanopos' darbuotojas Petras isipareigoju nepazeidineti
> LR įstatymu".

Reikalinga, reikalinga tokia sutartis, tik gal ne visiskai teisingai cia
issireiksta. Kad neteisetu veiksmu darbuotojas daryti negali - tai
savaime aisku. Tik va klausimas kieno neteiseti veiksmai tai bus, jei
pas darbuotoja kompe bus rasta nelegalios programines irangos? Jei jokio
atskiro susitarimo nebus - darbdavio. Mat kompas darbuotojui tik darbo
priemone, o darbo priemones suteikia ir atsako darbdavys. Darbuotojui
uzteks pasakyti - va atejau i darba ir dirbu su tuo, ka darbdavys dave,
o ar ten legali ar nelegali ta programine iranga - net nezinau ir man
neidomu.
Todel reikia arba i darbo sutarti, arba i pareigines instrukcijas arba i
atskira susitarima irasyti, kad i darbuotojo pareigas ieina kompiuterio
prieziura, softo instaliacija ir uztikrinimas, kad nebutu naudojamas
nelegalus softas. Va tada jau bus darbuotojo atskomybe, nors ir tai dar
klausimas ar tik darbuotojo.